tiistai 3. maaliskuuta 2009

such a bad bad comedown

viimiseltä neljältä päivältä ei oo mitään päivän asu -kuvia luvassa, lähinnä siks että aina kotona ollessa oon mukamas ollut liian kiireinen ottaan sitä kuvaa tai ylipäätänsä kuvaamaan mitään, ja sitten kun oon kameraan tarttunut, oon kuvannut ostoksiani, joita tässä onkin kertynyt sillee kivasti. 

Photobucket

indiskasta suitsukkeita, 1,90 kappale ja tollasessa paketissa on ehkä joku kymmenen ! 
oon himoinnu suitsukkeita alitajuntaisesti jo varmaan pari vuotta, mutta nyt tässä pari päivää sitten se himo nousi alitajunnasta pinnalle ja oli pakko päästä ostaan suitsukkeita. 
pari wildberryä oon jo ehtiny tänää sauhutella, ja täytyy sanoa, että se haju on ihana ja on ihmeellisen rauhallinen fiilis datailla tässä wildberryn döfiksessä. 

Photobucket

Photobucket

indiskasta myös toi lautanen, jossa noita suitsukkeita poltella. alkuperänen hinta oli reilut seittemän euroa, mutta kun alennusta tuli 20%, ei hinnaks jääny ku vähän päälle viis eukkoa. 
lautanen sopiikin väriltään hyvin mun uudelle hyllyasialle, josta pistän kuvan tai kaks tossa lopussa ( + muutenkin tästä huoneesta, kun on viimeinkin sänky ja zillee ;--) ) !

Photobucket

u2'sen uusin lätty, no line on the horizon, jonka itseasiassa mutsi on ostanut itselleen ja jota kumpikaan meistä ei oo vielä edes ehtinyt kuunnella. vähän epäilyttää toi levy, kun siltä lohkaistu single get on your boots ei todellakaan saanut mua syttymään sillä tavalla, miten u2'sen pitäisi mut saada syttymään, mutta pitää joskus tsekata toi levy kaikessa rauhassa. 

Photobucket

oh lala, bikinien yläosa ! meillä alkaa huomenna koululiikunnassa se kaikkien rakastama uinti, ja sitä vartenhan nuo. ja tosiaan alaosana mulla toimii miesten uimashortsit, joita ei kai käsittääkseni edes uimahalleissa saisi käyttää ? ihassama, oon salaa vaan tyytyväinen jos siitä tulee jotain valittamista, voin aina vedota siihen, että mulla ei ole kuin ne shortsit, ja että kai mun pitää sitten olla uimatta ........ 

en muuten oo uinut yli kolmeen vuoteen, pysynköhän edes pinnalla :----D ! 


tähän väliin jotain kuvia eilisestä reissusta ikeaan, jonne mentäessä kokeiltiin ekaa kertaa sitä ilmaista ikeadösää, jossa ei meijän lisäksi ollut kuin kaksi matkustajaa + keltaiseen ikea-paitaan pukeutunut kuski.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

( nää nyt ei varsinaisesti liity ikeaan, mutta nää on siitä matkalta kuitenkin :___D )

Photobucket

jos ( tai kun ) joskus meette ikeaan, niin tota ↑↑↑↑↑↑ meitsi suosittelee from the bottom of my heart; normaali lihapulla-annos, keitetyt perunat ja kastiketta + pala daim-kakkuu. ihan älyttömän hyvää ja ihan älyttömän maukasta ja ihan älyttömän täyttävää ja ihan älyttömän kaikkea.

Photobucket

yleiskuva kaikista ostoksista, noita ruukkuja ja muutamia laseja en oo jaksanu kuvata, mutta noi kasvit; oh lala, kuvia pukkaa ↓↓↓↓↓

Photobucket

Photobucket

Photobucket

pala bambua eli lucky bamboooooo ~~~ ihana ;----;

Photobucket

Photobucket

tuoksuyrttejä & kaktus, jotka kotona näyttää ...

Photobucket

Photobucket

... tältä. 

oon ihan täysin hullaantunu tohon kaktukseen, ootan innolla että pääsen tässä keväällä lannottaan sitä ja tänään koitin kauheesti googlettaa jotain tietoa kaktuksista, että millasesta ilmasta ne tykkää ja kuinka paljon valoa ois hyvä saada ja kannattaako niitä kesällä pitää päivisin parvekkeella raikkaassa ilmassa ja plaaplaa kaikkea, mutta en ees tiiä mikä ton kaktuslajin nimi on :-( jos joku tietää, niin saa kertoo ! 


nyt loppuun vielä pari kuvaa, tästä tuliki aika kuvapainotteinen !

Photobucket

veljen tyttöystävä on aika ;-----; ihana. se oli ite leiponu muffinseja, ja toi mulle ja äidilleki ! uuu. 

Photobucket


pakko muuten tähän vielä kaiken lopuksi pakko sanoa, että jos joku etsii uusia bändielämyksiä, niin suosittelen tutustumaan garbageen ( erityisesti biiseihin you look so fine, vow & queer ), a campiin ( stronger than jesus on kuuntelemisen arvonen ) ja the frayhin, jolta en toistaseks osaa erityisesti mitää biisiä suositella.


nyt se on moro, katon salkkarit loppuun ja ehkä voisin sen jälkeen lukee huomiseen ussan kokeeseen, kun en oo sitä urakkaa vielä alottanut .... :-D 


.... EIKUN ainii ! ne pari kuvaa tästä huoneesta vielä ..... ! 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

7 kommenttia:

ida kirjoitti...

ai vittu kuolaan taas ihan sikana sun huonettas! ;;__;;<333
tykkään ihan liikaa!

Emzi kirjoitti...

Ihanan värikäs huone sinulla! :D

tiina kirjoitti...

VITTU ärsyttää ku en voi lisätä sun blogia tonne mun sivupalkkiin, tulee joku että "syötettä ei voida tunnistaa"
mitä vittua DDD:<

ja sit että ei ihan räyhäämiseks menis ni noi ikea-bambut on ihania! mä haluisin kans tollasia, paljo noi makso? *u*

andou kirjoitti...

socialriot

uuuu thanks ;--)) täytyy myöntää et nyt ku oon vihdoi saanu sängyn ja ton hyllyhärdellin ja uuden maton ni kieltämättä tää on aika jees !

Emzi

kidikidikididi kiiiitos !

Rookie

must tuntuu et bloggeril on joku elämää suurempi ongelma, ko itelläniki joskus jotai ongelmii et en pysty lisää jotai blogei sinne blogien seurantaan D:

ja joo, noi bambut on ihania ! oiskoha ne ollu jonkun vähän alle kaks euroo ..... muistaakseni 1,95 :---)

ida kirjoitti...

Rookie & andou!

Mulla vois olla aavistus mistä tää blogienseuraamis-juttu kiikastaa.
Ku sul on tää tämmönen leiska ni tuolta osotepalkista on menny se syötenappula (se oranssi neliskanttinen härdelli), ni siks tällänen "syötettä ei voida tunnistaa" u know?

Tää on tietty tää mun luuloni mut siis jooo.....

andou kirjoitti...

socialriot, en usko että siitä kiikastaa ku pystyin äske lisää tän oman blogini noihin mun seurattaviin blogeihin, eli kyl sen tästä leiskasta huolimatta pitäis onnistuu .... :-D

tiina kirjoitti...

ei se mullakaan tuosta johdu, mulla oli yhden blogin kanssa just tää ongelma jonkun aikaa, mut sit vähän aikaa sitten kokeilin lisätä ja onnistu ihan hyvin D:

ÄRSYTTÄVÄÄ.