keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

fold em' let 'em hit me raise it baby stay with me (i love it)

ihan järjetön päivitysfiilis ( tai lähinnä oli, nyt se alkaa hiipumaan pahasti ) ja alle tunnin päästä pitäisi olla sellon kirjastolla ja miitata kaveri ja mennä sellosaliin kattomaan apulantaa ! oon nähny sen bändin sata ja yks kertaa livenä, mutta tänään tulee olee toinen kerta, ku nään äijät omalla keikalla ....... :------D viime kerta olikin sitten neljä tai viis vuotta sitten tapiolassa kulttuuritalolla ( tai en mä oikeestaan tiiä että mikä helvetti sen hökkelin nimi on ).



Photobucket

tältä näytin tänään, ja huomatkaa toki kaikki kuinka älyttömän tylsästi pukeudun yleensä. ei sillä, että ite mitään erikoisuuksia kaipaisin, tällänen perusdallaajan staili on kai mulle just parhain ja ite tykkään pukeutuu just tälleen ( mikä onki se syy miks näin pukeudun ....... ), mutta toisaalta ois joskus kiva hommaa jotai sssssspessuu pukeutumiseen. en vaan tiiä mitä, koska en koskaan jaksa kaupoissa avata silmiäni tarpeeks löytääkseni sitä jotain spesiaalia.

( täytyy muuten vähän tälleen ot'na huomauttaa, että mua aina hämmentää suuresti jos jotkut ei ymmärrä näitä stadin sanontoja - vaikka totta kai se on iha luonnollista, emmäkää kaikenmaailman hölöppähuulia ja muita muiden mestojen murresanoja ymmärrä, mut .. silti ! jotenki ite tottunu siihe, että esimerkiks sanat spora, döfis, skruudaa, spessu, safka, rafla ja stidit on iha ""normaaleja"" sanoja ja että jengi tietää niiden merkityksen, mutta tässä viime aikoina oon alkanu tajuun että eihän se niin oo. )


jjjeees--- hm what else ? 

niin joo. 

mä haluan ruskean tukan 1! 

Photobucket

( joojoo mulla on huono ryhti, kuultu jo moneeeen kertaan :---D )

kun en ihan kestä sitä tosiasiaa, että vaikka mulle omasta mielestäni tää musta väri sopiikin, niin ruskee sopii ehkä jopa paremmin .... ja mulla on ollut musta tukka kohta jo vuoden putkeen, joten on kai vähintään luonnollista, että alan haluta jotain uutta. 
mua vaan ei inspaa minkäänlaiset blondaukset ja / tai värinpoistot yhtään, mulla on niistä ja niitä seuraavista älyttömän huonokuntosista hiuksista jo vähän liikaakin kokemuksia ! kaikenlisäksi mä en ite jaksais alkaa värjäämään, enkä toisaalta viittii ketään kaveriakaan pyytää sitä tekeen, kun siihen menee aikaa. tai ainakin mulla menee silloin kun ite blondailen, kun en ihan noudata niitä sääntöjä ja saatan pitää tunninkin väriä päässä ..... ( joo ei pitäis, kiitti tiedosta :-D )

kello näyttää sen verran, että pitää alkaa valmistautuun apulantaan, mutta tähän loppuun pari kuvaa espanjan reissusta =) ( joka tehtiin kaverin kanssa läheisen päiväkodin pihalle viime keväänä ........ en tajuu mistä me näitä juttuja revitään )

Photobucket

Photobucket

.... ja sittenkin pakko työntää tähän vielä yksi kuva, jossa on karkki suoraan las vegasista, kun mutsin duunikaveri oli siellä ! se kuva siksi, että se karkki on niin hirveen näkönen että en ikinä söis sitä :::(((((

Photobucket

2 kommenttia:

Deiroka kirjoitti...

ruskeet hiukset sopii sulle. :--D mulla kesti joskus aikoinaan aika kauan tajuta että sulla on mustat ja PITKÄT hiukset.
(näytät tossa ekassa ruskeetukkasessa kuvassa joltain Potter-tyypiltä... tai ainakin mulle tuli mieleen joku Fred Weasley. :--D)

mahto olla kiva Espanjan-matka. 8)

noista Stadin sanoista puheenollen... döfis, spessu, safka ja rafla oli noista sun mainitsemista ihan ekalla kerralla ymmärrettäviä, mut noi muut vaatii joko päättelykykyä tai ruotsinkielen taitoa... Jälkimmäistä mulla ei oo mut enivei, spora on kait raitiovaunu, skruudata syödä... stidit = tulitikut? öö joo, ei ne oo niin itsestäänselviä. :--D ja oon huomannu et esim. Jyväskylässä ei välttämättä aina ymmärretä kaikkia mun, eli periaatteessa "hämäläisen" käyttämiä sanoja.

andou kirjoitti...

C★KE, arvaa kun mulla itellänikin silloin meni ihan törkeesti aikaa siihen että totuin pitkiin hiuksiin :--D

no joo, aika monet slangisanat onki ruotsin kielestä taipuneita tai vaikutteita saaneita, ni pystyyhän niitä päätteleen !
kyl, stidit on tulitikut 8---D