perjantai 27. helmikuuta 2009

koulun jälkeen armeijaan ja sen jälkeen ei mihinkään

Photobucket

päivän asu. edellisessä postauksessa esitelty pitkähihainen, gina tricotin 50 euron farkut, jonkun villasukat ja viron seppälästä ostettu toppi ( joka tosiaa näkyyki hyvin =)===))=) ).


tän  postauksen idea on kertoa, että pääsin kuviksen luokassa vähän nörtteilemään, ja uusi leiska on kehissä ! oon ihan rakastunut tähän ( hyvä puhua kun ei ole oma tekemä HA ), ja ehtihän se edellinen lay featuring johnny depp olla mulla jo ties kuinka kauan. 


nyt sitten uusimman cosmon ja viikonlopun pariin jes jes jes jes !

ps huuda äänesi käheäksi, minä en lähde luotasi mihinkään
pps kannattaa huomioida tuolla alhaalla ikkunan alareunassa rullaava teksti ja sen ""alta"" paljastuva toinen teksti ;-))))) 

7 kommenttia:

Outi kirjoitti...

mulla ei tuu tohon alas mitää tekstii : (((((

andou kirjoitti...

outi

ei vai :----O hmmm mmm kyl vaa mulla tulee :/

Emzi kirjoitti...

Vähän hieno leiska! :D

andou kirjoitti...

emzi

hurrrurr kiiidi mään :-D ( vaikkei oma tekemä ookaa ... XD )

IIDA PAULIINA kirjoitti...

hmm tää lay kusee mulla jotenki, puolet tekstistä jää tonne navigointipalkin alle.. daamn. :'((

andou kirjoitti...

lammasfarmari

... niikö :---O hm hm hm. huomasin tos mummelil datailles et vähä sama ongelma, unfortunately ei mitää döfist mistä se johtuu :-D ku kyl tän leiskan pitäis ie'llä ja mozillallaki näkyy iha normisti, ite käytän safarii ja hyvi pörrää, ehkä johtuu sit jostai muusta ku selaimesta ....

ida kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.