perjantai 13. maaliskuuta 2009

who told you love is the alfa and omega?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

eka kuva on joo aika high quality ....... :------D 


no joo. 

mulla oli alunperin tarkotuksena omistaa tää ajankohta perjantaista sille, että kirjottelisin äikän lopputyöhön kuuluvaa kirjaesitelmää ja sen jälkeen ( jos jaksaisin ) alottaisin musan lopputyötä ja jos vielä senkin jälkeen olisi inspistä, tekisin osan ( tai ainakin alottaisin ) helsingin tekniikan ala ammattiopiston ennakkotehtävistä JA ! sen jälkeen siirtyisin tekeen sitä, mitä oon tehny puoli yhdestä asti tähän hetkeen saakkaa; kattoisin l-koodin viidettä tuotantokautta, jonka lataus valmistui tänään aikasemmin päivällä. 

kuitenkin, sen sijaan että olisin pysynyt suunnitelmassani, mä oon tosiaan vaan tuijottanut sitä l-koodia ja dataillut ja syönyt viidakkomuroja ja päivitellyt sekä meijän tyhjää jääkaappia että mun likasia hiuksiani, jotka huvittais pestä just tällä hetkellä, mutta mä en jaksa. 

on snadisti hermoja raastavia noi kaikki ylhäällä mainitut kirjalliset jutut, koska haluisin tosissani panostaa niihin kaikkiin ( varsinkin niihin ennakkotehtäviin ..... ) ja jos mä en niitä ala kohta tekeen, niin mä tajuun huhtikuun lopulla, että voihan vittu - paitsi että ennakkotehtävien kanssa se 'voihan vittu' elämys tulee vähän aikasemmin :-----D 


herkjhtkjherjhejkr tän merkinnän tarkotuksena oli alunperin olla täynnä juttua kaikista niistä asioista, mitä kesäks haluun ( mm. ray banin arskat ), mutta jotenkin innostus sen härdellin suhteen lopahti ja tilalle nous innostus alkaa tehä noita koulujuttuja, joten ... c ya, ens kerralla sitte ray banit ja muut ! 

Ei kommentteja: