sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

from the second of may, reminds me of the summer time

ei oo ollut mitään hirveetä päivitysfiilistä viimisen öö viikon aikana, vaikka aikaa kyllä olis ollu ties kuinka paljon ! en meinaan oo tehny mitään muuta ku lagaillu himassa ( &&& käyny koulussa tiätty ) ja mitä nyt eilen sedän viiskyt vee pippaloissa ja perjantaina kävin kattoon niitä pirskeitä varten paitaa. 

Photobucket

↑↑↑ tollasta paitaa olinki jo pitkään himoinnu, ja pari kertaa h&m'llä sovittanuki, mutta aina ne mallit on ollu jotenki huonoja, paitsi nyt ! seppälästä löyty ihan täydellinen malli ( helma tosin ois voinu olla snadisti pidempi, mut ihan sama ) ja oli pakko ostaa. hintaa oli hintalapun mukaan joku yheksän eukkoa, mut kassalla hinnaks jäikin enää korvia huimaavat kolme euroa ! en oo varmaan ikinä ostanu mitään niin halpaa ja hyvännäköstä paitaa hehs .....

helmet on prismasta, 4,95€ / kappale ja nekin ostin ihan vaan ne sedän juhlat mielessä, en usko että tuun arkena mitenkään hirveesti mitään helmiä käyttään.

koitin ekaks kattoa gt'stä jotain kivoja ja pitkiä hopeisia tai kultasia ketjuja kaulaan, mutta niissä kaikissa on jotain ärsyttäviä härpäkkeitä ja tyhmiä sydämiä killumassa tai sitten ne on muuten vaan huononnäkösiä, enkä voi ostaa niitä. varmaan glitteristä löytäisin jotai sellasii perusketjuja, harmi vaan että tänään on kaupat kiinni kun oon stadiin suuntaamassa. 


Photobucket

Photobucket

ruokakuvaan tulee ikävästi varjo ( eilen oli ihana sää ja niin on tänäänkin ja aurinko paisto ihanasti ikkunoista sisään ;----; ), mut siis ! mättäsin naamariin perunoita ja lihapullia ja jotain kylmiä kanapaloja, jotka lillu jossain vihreessä kastikkeessa ... mietittiin heinosen kanssa ( joka oli mun avecina pirskeissä ) että olikohan ne kanapalat unohtunu lämmittää vai onkohan se joku uus muotijuttu safkan saralla, että kana on kylmää :--D ken tietää. 

ekasta kuvasta sen verran, että yy inhoon hymyillä kuvissa ja että taustalla näkyy mm kaisa ja matti ja mun öö pikkuserkun ( ?? ei mitää döfist ) mutsi. 



hm hm hm tänään olis siis ideana lähtee 58 minuutin päästä menevällä dösällä till helsingfors ja käydään tsekkaan se himoshoppaajan salaiset unelmat ja safkataan subissa. en oo käyny taas pitkään aikaan subissa, ja tekis mieli vetästä huiviin se hevisubi, mut sen täytteen on aika öö tuhdit, joten taidan tyytyy siihen perinteiseen kanahärpäkkeeseen. 


ja ja. tiiättekö, mulla on snadit paineet siitä, että mitä toivon faijalta synttärilahjaks ...... yhen teran kovalevy houkuttais aika helvetisti, koska mulla on muistia jäljellä enää ""vaan"" reilut 60 gigaa,  samoin raha ois jees ja liput provinssiin ( + matkat ) ja rjjgsjgbhert. faijalta kuitenki yleensä saa ne ns kalleimmat lahjat, ja niin karulta ku se kuulostaaki, pitää aina tarkkaan miettii mitä siltä toivoo ja että voisko sen toivomansa lahjan saada joltai toiseltaki jampalta.
ja siis kyllä, mulle ainaki synttäreissä on suhteellisen tärkeetä ne lahjat, ei mua muuten koko päivä varsinaisesti kiinnosta hevon vittuakaan :-D 

kelasin vielä tähän loppuun työntäväni kuvia asioista, mitkä on vaan pakko saada, mutta en jaksa alkaa niiden kuvien kanssa pelaan, joten .. kolme juttua, ilman kuvia !


ray banin wayfarer -malliset arskat. hinta ~150€ ei hirveesti houkuttele, mutta oon valmis maksaan sen, jos vaan ne lasit sopii mulle ja löytyy hyvä malli. 
mun veli heitti, että damista saa feikki-ray baneja kolmella eurolla tsipale, ja se jopa lupas tuoda mulle muutamat kun se kävi damissa, mutta eipä vaan arskoja näkyny 1! ei sillä että olisin niitä feikkejä oikeesti halunnukaan ..... 

lacosten kengät, jotka olin ostaa jo viime kesänä kun oli varaa, mutta ostin sittenkin converset ja lacostet jäi hyllylle. täksi kesäksi lupasin kuitenkin itelleni hommata ne kengät ja mähän hommaan ne. 
( ja mulla on mielessä se tietty malli, jonka mä haluan )

☆ uudet conversen tennarit. vanhat alkaa oleen aika kuluneet ja ne on jotenkin ihmeellisesti lähteny hajoomaan, ja sen takia mulla on kantapäät verillä harva se kerta ku niitä kenkiä käytän.
himottais mustat tennarit, samoi punaset ja vaaleenpunaset ja valkoset, ja jos vaan ois varaa niin ostaisin ne kaikki ( + sateenkaarenväriset, vaikka ne onkin aika järkyt )


nyt vähä duunaan tukkaa ja valmistaudun lähtöö !

1 kommentti:

Laura K kirjoitti...

voi iiiiihana dogi :---)