perjantai 20. helmikuuta 2009

gimme love to give

mun tosiaan piti jo joskus liian monta päivää viikkoa sitten tehdä se postaus my favourite celebrities, mutta koska olen aina välillä vähän laiska, on sen tekeminen aina jäänyt.

nyt kuitenkin on sen verran tylsyyttä ilmassa, että voin hyvinkin kirjoittaa sen :-D



Photobucket
marilyn manson, joka on ensimmäinen ihminen, joka sai mussa aikaan sellaisen "... wuu" -fiiliksen mielipiteidensä kanssa. ja nimenomaan ne mielipiteet. kyllä mä diggaan äijän musiikistakin, mutta se ei oo ikinä iskeny yhtää kovaa kuin ne mielipiteet. 
mä arvostan ihmisissä ihan hirveesti ulos tuotuja mielipiteitä ja sitä, että ne on perusteltu, vaikka en ei aina olisikaan mun periaatteiden mukaisia ajatuksia. mä arvostan ihmisissä ihan hirveästi sitä, että uskaltaa olla oma itsensä ( .. aika klisee ) ja tekee sitä mistä tykkää, vaikka muut sanoiskin että ei toi toimi. ne on ehkä ne suurimmat asiat, mitä mä tässä hepussa nään ja miks mä arvostan sitä niin paljon. onhan se toisaalta myös vähän ... ristiriitainen jollain tapaa, tai ainakin niin mä sen näen.

mua harmittaa, että ihmiset liian usein tuomitsee mansonin ihmeelliseksi meikkipelleksi, eikä voi perehtyä sen ajatuksiin. 



Photobucket
nikki sixx. onko olemassa ketään, joka olisi lukenut the heroin diariesin ja vielä senkin jälkeen suhtautuisi tähän äijään silleen "pyh mitä hä?" -asenteella. ... en tiedä onko, mutta jos on, niin mitä vv. 
miks mä olen niin suuri nikki sixx -fani ? miks mä the heroin diariesia lukiessa monta kertaa mietin, että ei vittu mikä ihminen ? miks mä sixx: a.m.'n lyriikoita lukiessa mietin, että ei saatana tää äijä on nero ? en todellakaan tiedä, ehkä siksi että musta on ihme että nikki elää yhä. musta on ihme, että niinkin iso rokkistara, jolla ehkä oliskin varaa olla kusipäinen, vaikuttaa niin kovin rakastavalta ja inhimilliseltä. ja tiedättekö, mä arvostan inhimillisyyttä - ainakin jonkin verran. 

hrr, nikki sixx on mulle jonkinlainen huge star, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ylihienojen mielipiteiden kanssa. kai se on se asenne ja elämänkokemus, mikä kelpaisi mullekin.



Photobucket
heath. heath ledger. .... tästä tulee vaikea kirjoittaa, koska mun on liian vaikeaa ajatella, että heath ei ikinä toteuttanut haaveilemaansa matkaa euroopan halki. koska musta on liian vaikeaa ajatella, että heath ei ole ollut kuulemassa niitä kaikkia lukemattomia kehuja, mitä se on saanut jokerin roolistaan. koska se ei ikinä tule tietämään, että se saa oscarin ensi sunnuntaina kyseisestä roolista - tai mä ainakin toivon, että se saa.

mä olen ihan varma, että jokaikinen joka on nähnyt batman the dark knightin, tajuaa, että heath ei mikään hääppönen äijä ollut. jopa mun veli, jolta ei tunnu ikinä tippuvan arvostusta ketään kohtaan, totesi että ei saatana se näyttelijä oli jäätävä.

en mä osaa tätä valintaa tähän listaan perustella, muuta kuin että katsokaa batman ja äijän suoritus jokerina ja brokeback mountain. ne puhuu puolestaan.



Photobucket
jake gyllenhaal, joka oli heathin vastanäyttelijä brokeback mountainissa ja joka on heathin lapsen kummisetä. 
mä en oikeastaan ole edes nähnyt sen muita leffoja, kuin bbm'n ja the day after tomorrow'n, mutta en usko että mun enempää tarvitsisikaan nähdä - aivan jumalattoman hyvä näyttelijä, ja sen lisäksi mä arvostan sitä ihmisenä. sitä, kuinka avoin suhtautuminen sillä on maailmaan ja muihin ihmisiin ja sitä, kuinka paljon se on tehnyt hyväntekeväisyyttä. 



Photobucket
jos joku ei tätä äijää tunne, niin huh huh. barack obama, yhdysvaltojen uusi presidentti. ja uusi superhero. ja koska mä joskus kerran tiivistin obaman pariin virkkeeseen aika hienosti, niin kopioin sen vaan tähän;


arvostan sitä ihmistä ihän älyttömästi, koska se vaatii aika sssaatanasti palleja asettua ehdolle amerikan presidentiksi, kun sattuu olemaan musta mies, ja siitä jenkkien valkosten ja mustien rotuerottelusta ei oo edes kauaa aikaa.
mä arvostan sitä, että siitä huolimatta että obama pitää avioliittoa miehen ja naisen välisenä asiana, se on allekirjoittanut adressin tapaisen paperin, joka kannattaa samaa sukupuolta olevien avioliittoa.
mä arvostan sitä, että se jo ekalla pressaviikollaan pisti asioihin muutoksia, koska se kertoo siitä, että se ei kaikkia sanojaan vedä takaisin. 

kaikenlisäks mulla on siitä ihmisestä niin positiivinen kuva kaikista haastatteluista ja lehtikuvista tullut ja se äijä tuntuu niin järkyttävän inhimilliseltä olennolta, vaikka se onkin epäilemättä yksi maailman vaikutusvaltaisimmista ihmisistä.

SITÄ mieltä mä olen obamasta :-)

vastauksena kysymykseen mitä mieltä olet obamasta.



ja tää seuraava heppu on viimeinen, josta tuikkaan kuvan ja josta selitänkin vähän !


Photobucket
ville valo, jonka luotsaamaa himiä mä olen kuunnellut jo ... viisi vuotta ? i guess so. 
ehkä se suurin asia, mitä mä tässä ukossa arvostan, on se tietynlainen hm, nöyryys ? jotain sellaista. se jokin sekotettuna siihen huumorintajuun, mielipiteisiin ja ajatuksiin ja musikaalisiin skilsseihin. ei paha ! 


ylläolevat ihmiset on niitä, joita mä arvostan ja joista mä diggaan muutenkin kuin ulkonäöllisesti - niiden ajatuksista ja asenteesta ja tavasta tehdä kaikkea. 

mutta ( kuten kaikilla muillakin ) mullakin on kaikenmaailman julkkisihastuksia ja ihmisiä, joiden tyylistä tykkään, tai jotka on muuten vaan keskitasoa parempia siinä mitä ne tekee, kuten esimerkiksi !
katherine moennig, jackson rathbone, nikki reed ( josta puhuinkin jokunen merkintä ennen tätä ), dita von teese, kat von d, jaana saarinen ( suomen parhain näyttelijä ), sarah shahi ja justin chon ja eeteesee ! unohtamatta jack sparrow'ta.



tällästä tällä kertaa, on mulla pari uutta ostosta, joita en oo jaksanut kuvata, ja huomenna olisi tarkoitus mennä käymään uuuuuuuuffilla. 

( enkä jaksanut panostaa noihin kuviin, joten ne on erikokoisia ja ties mitä kauheeta. )

Ei kommentteja: