keskiviikko 25. helmikuuta 2009

"and the oscar goes to heath ledger"

hm kolme tai kaksi päivää myöhässä otsikko, mutta alalalalaa älyttömästi onnea sille äijälle, missä ikinä tällä hetkellä huiteleekaan. 

taisin jossain merkinnässä mainita, että yritän jaksaa valvoa all night long oscar-gaalaa kattoen, ja hyvinhän sen yrityksen kävi ! menin nukkumaan 05:17 ja heräsin 07:00 kouluun =) jes. opon tunnilla meinasin kirjaimellisesti nukahtaa pystyyn, muuten ei mitää erityisiä öö haittavaikutuksia siitä valvomisesta seurannut. paitsi että maanantaina menin nukkumaan heti salkkareiden jälkeen, kahdeksalta. 

en muuten tiiä, että johtuko se mun väsyneestä mielentilastani silloin oscareita kattoessani vai mistä, mutta mua ihan tosissaan itketti about kaikki siinä. kaikki kiitospuheet ja liikuttuneet kasvot ja ties mikä ! 
( heathin saadessa oscarin itkin jo ihan kunnolla, tosin olisin täysin virkeenäkin luultavasti edes vähän kyynelehtinyt. heathin siskon sanat oli aika .... liikuttavia. )

katoin eilen myös sen gaalan koosteen, ja rrrrrakastuin sean penniin - tai en sittenkään, mutta diggaan äijän asenteesta. kiitospuhe oli ehkä parhain, mitä vaan voi olla. 
samalla tajusin, että alan vihdoin ymmärtää puheet angelina jolien seksikkyydestä ja että brangelina on ehkä ihanin pari ikinä. tai ainakin yks ihanemmista. 


mutta hurrururr, muihin aiheisiin !

Photobucket
tältä näytin tänään + musta huppari. farkut jostain hmmm zipistä parilla kympillä ja t-paita jack & jonesista yheksällä eurolla. 

oon taas tänään ja eilen pitkästä aikaa käyttänyt noita farkkuja, joita kesällä himoitsin ihan saaatanasti, ja jollasia mä myös etin ihan saaaaaatanasti. ja totta puhuakseni, ei nääkään oo ihan sellaset mitä mä oikeasti haluaisin, mutta musta tuntuu ettei mistään edes löydy sellasia täydellisiä valkoisia farkkuja :-D 

Photobucket

Photobucket

Photobucket
pari omaa lärviä ja oltermanni-tossut ( ja ilmeisesti oon kaikki kuvat pienentäny vahingossa eri kokosiks ja musta tuntuu että ainakin toi vika kuva menee taas yli leiskan reunojen, menkööt ) ! 

tänään oli pitkästä aikaa kuvausfiilis, mutta valitettavasti naama jostain syystä vähän lagaili, niin ... niin. 

noi oltermanni-tohvelit on mun uuuuuusin raggaus, joskus syksyllä keräiltiin jotain oltermannin etikettejä tai jotain ja niitä kun oli tarpeeksi, niin tossut räpsähti postiluukusta alas, siiistiä ! noi on kyllä ihan järkyttävän isot ja mieleen tulee joku hessu hopo ........ 


tämä jääkööt tähän, kerron kuitenkin sen että mulla on kriisi tän leiskan kanssa kun haluun uuden ja että mua alkoi huimaamaan. oonkohan kuolemassa ?!?!?!?!???!?!!

3 kommenttia:

Emzi kirjoitti...

Noi tossut näyttää tosi pehmeiltä.

oona kirjoitti...

mäkin katoin oscarit yöllä ja oli kyl itelläkin itku herkässä :D varsinkin kun heath voitti, mutta sen nyt ymmärtääkin. liikutuin sillonki kun kate winslet voitti..

andou kirjoitti...

emzi

joo, ne on ! vaikkaki tosiaa iha älyttömän huuuuuget

oona

mua ei se katen voitto tai puhe hirveesti itkettäny, mut sen ilme silloin ku heath voitti oscarin ..... yy <3