lauantai 14. helmikuuta 2009

oh baby the rain is always pouring when i'm here

joku hevimies varmaan heti osaiskin yhdistää tän kertaisen merkinnän otsikon tanskalaisen bändin volbeatin biisiin mary ann's place, joka tässä joku tunti sitten soi mtv'llä, ja kuulosti muuten ihan hiton hyvältä !
taas tulee itelleen todettua, että volbeatiin pitää tutustua, ihan jo sen takia että kesällä tulee mitä varmemmin ainakin yhdellä festarilla oltua kyseisen bändin kanssa. 


mutta joo o, asiaan.

Photobucket
tuli torstaina käytyä vähän kaupoilla ja mukaan tarttui se aaa niin kauan haluttu happoradion kaunis minä, jota tässä on luukutettu ihan antaumuksella ja joka on osottautunut ihan saatanan hyväksi lätyksi ! suosittelen, todellakin suosittelen.
lempikappaleiksi voisin mainita alotusbiisin, olette kauniita, joka on samalla uusin lyriikkarakkaus sekä coverin unelmia ja toimistohommia, josta ainakin allekirjoittaneelle tulee ihan hiton hyvä fiilis. 

onhan se happoradio aika peruskamaa ja näin, mutta ei pidä sen antaa hämätä !


voisin tähän samaan syssyyn avautua mun järjettömäsä kesä- ja rahastressistä, ja valitettavasti ne kaks asiaa kävelee tällä kertaa ihan käsi kädessä. 

Photobucket
ylläoleva kuva varmasti puhuu puolestaan, meinaan on mötley crüe päättänyt ottaa askeleen eteenpäin crüefestinsa kanssa ja tuoda koko härdellin suomeen - tampereelle, sauna open airiin. voin kertoa, että mua kiinnostaa mötleyn setti ihan saatanasti, ihan jo siksi, että mä arvostan kyseisen bändin basistia ihan vitun paljon. 

mulla ei kuitenkaan suoraan sanottuna oo yhtään varaa mihinkään sauna-reissuihin, koska jo göteborgin metaltowniin uppoo majotuksiin, lentoihin ja itse lippuihin kevyeen joku kolmehunttia, puhumattakaan käyttörahoista ja sen lisäksi on matka sinne seinäjoelle tsekkaan placebo. ei mitään ideaa, kuinka paljon seinäjoelle maksaa esimerkiksi junaliput, eikä tällä hetkellä edes innosta mennä vr'n sivuille asiaa selvittämään ... 

voitte vaan arvata, kuinka kauhuissani mä odotan esimerkiksi ruissin tulevia bändikiinnityksiä, se tästä vielä puuttuisikin että sinnekin pitäisi joku bändi mennä vilkaseen :-D 
ehkä pitäisi ottaa itteään niskasta kiinni ja olla hieman vähemmän ahne, ja mennä vaan sinne, mitkä kiinnostaa eniten. .... eli tällä hetkellä sauna, provinssi ja metaltown =) fuck. 

ehkä mä jotain keksin, meen läkkitorille soittaan pasuunaa ja keräämään rahaa.



raha- ja kesähuolista seuraavaan.

näin olen viettänyt viimeisen kuluneen viikon:

Photobucket
dataillen ja syöden jotain älyttömän hyviä kauratyyny-nimisiä leipiä, joiden valmistajaa en just nyt muista. ja siis kyllä joo, noi mummon tuherolta näyttävät jutut on niitä leipiä. 

se on silleen ihan kivaa, kun mutsi heiluu siellä thaikussa, toisaalta taas esimerkiks syöminen on niin rappiolla, että ois siistiä jos täällä himassa olisi joku joka laittais päivittäin edes yhden lämpimän safkan. ei varmaan oo kovinkaan terveellistä elää viikkokausia pelkillä kauratyynyillä ja viidakkomuroilla ...




hm hm hm.

veli lähtee huomenna tyttöystävänsä ja kaverinsa kanssa amsterdamiin ( himasta ne lähtee neljän aikaan aamuyöllä, ja mitä varmemmin herään siihen kun varsinkin rakas broni pitää kovaa ääntä ja sitten vituttaa ) ja jostain erikoisesta syystä irene ( veljen tyttöystävä ) lykkäs mulle hieman juomista !

Photobucket
.. itseasiassa erittäin vähän juomista, mutta silti. 


yarrr. jatkan mtv'n töllöttämistä ja dataamista samanaikasesti, heini tulee huomenna tänne ja lagaillaan jeejee. 


( ps. esitin samille, eli veljelle, toiveen että se toisi mulle ray banin arskat damista, mutta jostain syystä mä epäilen kovasti että se mulle mitään tuo ....... XD )

Ei kommentteja: