keskiviikko 31. joulukuuta 2008

rockfield madness

vuoden 2008 viimeisin merkintä lähtee nyt, vaikka mitään asiaa ei varsinaisesti ookaan.

ainoastaan se, että pakkahuone eilen oli niin vitun upea ja i love you and you're crushing my heart, ei vaan pysty rakastaan yhtään enempää. ja join me, jota rakastaa kerta kerralta enemmän ja sitä kun joka ikinen ihminen [ eli eilen reilu 1200 ] laulaa we are so young, our lives have just begun ja se fiilis jota ei tässä pysty kuvaileen ja kaikki ne biisit, jotka kotona kuunnellessa on vaan hyviä mutta siinä satojen ihmisten kliimaksissa ne onkin yhtäkkiä ihan vitun hyviä.

mä en ole katkera siitä, että mun mutsini on tällä hetkellä tavastialla ja tunnin ja yheksän minuutin päästä on him ja mä olen kotona ja tämä ei ollut sarkasmia.


mutta ! 

hyvää uuttavuotta 
2009 !

mun uudenvuoden lupaukset:

★ enemmän postauksia, joissa on jokin järkevä pointti
★ niitä päivän asu -kuvia
★ enemmän kuvia musta itestäni


c ya guys ! 

Ei kommentteja: