torstai 18. joulukuuta 2008

hollow

tuli sitten hommattua tää d'espairsrayn hollow, ja vaikka despa onkin jees ja pari kertaa livenä nähneenä voin todeta että myös varsin toimiva livebändi, en oottanut että tää lätty ois näin ... jees. oikeesti ihan törkeen hyviä biisejä, kannattaa kuunnella esimerkiks hollow, squall ja kaleidoscope !


tääkin merkintä tulee nyt oleen tällänen lyhyt, koska parin tunnin päästä mä suuntaan stadiin ja illalla sitten se twilightin ennakkonäytös ! ei edes jännitä eikä mitään, mulla on niin suuri usko sitä elokuvaa kohtaan ja mä tuun pettyyn niin rajusti jos se ei olekaan hyvä. 


kuitenkin ! muutamia kuvia nyt, joista suurin osa on jotain webkamerapelleillyä :-D macissa on yllättävän hyvä webbarilaatu, vaikka kyseessä onkin sisäänrakennettu, ja tässä pystyy ottaan sellasia makeita neljänkuvan sarjoja ähähä ;--)) paras ominaisuus tässä koneessa.


← tässä nyt sitten mun käsitykseni 'päivän asu' kuvasta.
no ei vaan, srsly. tuskasta 2007 ostettu parilla kympillä, samalla kyseessä eilisen t-paita. täähän on oikein tunnettu paitaprintti, nimenomaan mun päälläni. meinaan silloin nollaseittemän tuskasta kuvailtiin jotain pätkiä, oliskohan ollut sitä summeria varten, ja painin eturivissä hengaillessa joku äijä kuvasi tätä mun selkääni ja tota tekstiä ja parin päivän päästä oli kiva kattoo tv'tä ja nähä oma selkä :--D oon feimi, tiiän. 


← joku random kuvailu, eiliseltä sekin. 
tykkään ihan hirveesti ottaa kuvia itestäni [ ... ], mutta ne vaan harvoin näyttää kivalta tai siltä, että niitä kehtais pistää levitykseen minnekään. ja silloinkin, kun julkasen jonkun kuvan netissä, tuijotan sitä parikymmentä minuuttia putkeen ja pohdin, että onko se nyt tarpeeks hyvä kaikkien nähtäväksi ..... 








tota ↑↑↑↑↑ eli webbarille irvistelyä mä tosiaan harrastan päivästä toiseen. .... nåt. 


nyt suuntaan kohti aikataulukirjaa ja pian kohti stadia ! pitäisi myös käydä ostaan hämeenlinna - helsinki junaliput mulle ja veljelle, että päästään joulun jälkeen 25. päivä kotiinkin. samoin opethin keikkalipun käyn vaihtamassa takaisin rahoiksi ja ostan sitten joku päivä liput kaveria ei jätetä -tapahtumaan. stam1naaaaa jeij. 

2 kommenttia:

Saana kirjoitti...

ton tokan kuvasarjan eka kuva on niin sä :------D

Anonyymi kirjoitti...

:-----D Melkoisen suloista, nuo ilmeet tuossa kuvasarjassa, heha